Blixt och dunder

Vaknade konstigt nog av mig själv imorse, tidigt. Trodde faktiskt att jag skulle sova länge idag, haha. Men eftersom jag redan var vaken tänkte jag att jag kunde börja med läxan. Sagt och gjort satte jag mig med läxan. Helt plötsligt hör jag världens brak och att det börjar spöregna.

Är det bara jag som älskar när det åskar, blixtrar och spöregnar? Kanske inte när man är utomhus, men när man är inne och kan titta ut och få se en perfekt blixt slå ner, höra åskan och regnet så myser jag. Just nu sitter jag uppkrupen i mitt fönster och tittar ut på ovädret. Min dag är nu gjord eftersom jag har fått se ett antal blixtar (som ser sådär perfekta ut) slå ner och sedan fått höra braket.

Men det kanske bara är jag som tycker så...?


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0