Finding Sky

Nu har jag haft min första måndag på Hvitfeldtska! Och den gick riktigt bra faktiskt. Hade fyra lektioner idag och fick läxa i tre av ämnena. Whiho! Antar att det kommer vara så på den här linjen, haha.
Får heller inte glömma att packa gympakläder till första idrotten imorgon. Vet ärligt talat inte hur det kommer vara, men om hela klassen ska ha tillsammans så är vi över 50 stycken... så jag tror vi kommer bli indelade på något sätt. Hur det än blir så slutar jag fyra imorgon, så förhoppningsvis är jag hemma innan klockan sex.
Här är en Malin som precis pluggat allt hon orkar!
Det regnar fortfarande, bara det blir lite kallare så kan jag komma in i den rätta höstkänslan!
Har förresten hittat en ny favoritplats i mitt rum. Den är i änden av soffan på precis rätt avständ från skrivbordet, plus att jag kan se tvn. Perfekt plats för läxläsning! (Eller för procastination...)

Nu är det i alla fall sängen jag ska till! Sova sova sova ♥

Kommentarer
Posted by: Johanna

Du är så sjukt söt gumman! Love You<3333

2011-08-30 @ 16:45:25
URL: http://jujuu.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0