Harry Potter måste ses

Jag kan inte fatta att sommaren snart är över! De flesta har redan börjat skolan, som tur är börjar inte jag förrän på tisdag. Även fast det är skola så ser jag faktiskt fram emot att börja eftersom det kommer vara inne i Göteborg, med massa nya människor men framför allt så kommar alla lektioner vara på engelska! Fast inte de två första dagarna, då ska vi inte ha några lektioner eftersom vi ska lära känna varandra och lära känna skolan lite bättre. Det kommer faktiskt bli jättekul!

Idag har jag inte gjort så mycket, var ute och sprang med Linda en stund och märkte vilken dålig kondition jag fått över sommaren... får ta och jobba upp den igen nu i höst.
Nu ska jag och Linda sätta oss och kolla på Harry Potter och Fenixorden eftersom jag precis fått reda på att hon inte sett den - oacceptabelt! Imorgon ska vi se på Harry Potter och Halvblodsprinsen eftersom hon inte sett den heller... skamligt...
Finns inga bättre filmer än Harry Potter, de har allt!


Kommentarer
Posted by: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Hej, det har ju gott ett tag kan man lugnt säga! Men du hade tipsat om några låtar på min blogg och nu har jag lagt in alla låtar jag fick i en gemensam spellista på Spotify! Om du vill så får du mer än gärna kika in på min blogg och klicka in dig på listan eller så klickar du bara på den här direktlänken:



http://open.spotify.com/user/malacowtf/playlist/3QtvyRYyWuoZpkV0uAikYx



Kram på dig! :) ♥

2011-08-19 @ 00:14:19
URL: http://caydens.blogg.se/
Posted by: Linda

sv: Haha ;) ♥

2011-08-19 @ 18:33:59
URL: http://lollipix.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0