Jobba jobba jobba...

Idag har jag varit ute och joggat, klippt gräset, tvättat och fixat lite i rummet. Har övertalat pappa att på tisdag ska han åka med mig så jag kan köpa ny tv, det behövs verkligen! Just nu har jag farmors gamla, liten och tjock är den. Så det ska bli riktigt skönt att kunna njuta av filmerna från och med nu!

Jag och Linda tittade precis på The Last Airbender, den otecknade. Eftersom vi älskar den tecknade versionen, haha! Och den var riktigt bra! Jättebra gjord också. Det är väldigt viktigt för mig, en film ska vara bra gjord om det är fantasy, då är det lättare att leva sig in i den och inte störa sig på detaljer. Haha, nu låter jag säkert jättepetig!

Har också kollat upp allt jag behöver veta inför skolstarten på tisdag. Vart jag ska vara, vilken tid, hur jag tar mig dit, vad jag ska ha med mig osv. Det ska faktiskt bli riktigt kul att få se hur det är, jag hoppas på det bättre!

Random bild på gulliga pensionerer i Torquay i somras

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0