I'm gonna chase my dreams

Jag är inte så bra på att skriva första inlägg, det känns alltid så konstigt... har bara gjort det en gång innan men ändå, haha! Min förra blogg blev så rörig att jag tänkte göra en ny, som en andra chans. Kan ju börja med att skriva lite om mig själv!
Jag heter Malin, jag bor på en ö utanför Göteborg och i år ska jag börja läsa IB med naturvetenskaplig inriktning på Hvitfeldtska Gymnasiet i Göteborg. Min dröm är att jag en dag kommer bo i en lägenhet i London, having the time of my life med några av de bästa människor jag känner.

Jag kommer inte bara skriva om vad jag gör på dagarna eftersom jag tror att det kan bli lite långtråkigt... saker som jag troligtvis också kommer blogga om är musik, London, England, resor, och saker som jag tycker är kul!
Nu har jag varnat dig. Det här är en blogg om mitt liv och mina intressen - det kan bli lite tråkigt.
But bare with me, I'm just trying to chase my dreams!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0