Hej Isbjörn

Idag hade jag mina första riktiga lektioner! Gick riktigt bra faktiskt. Hade ett svenska-prov för att de ska se vilken svenskagrupp jag ska vara i och så gjorde jag en mattediagnos för att se vilken nivå jag var på. Fick även min första läxa någonsin på gymnasiet! Spanskaläxa som redan är klar eftersom det bara var att fylla i ett papper med frågeord, haha.

Under en hel lektion pratade våran lärare i Civics (samhällskunskap) om sig själv. Han hade till och med gjort en DVD om sitt liv. Minst 5 minuter, om inte mer, av den filmen handlade om hans hår och om hur cool han var på 70-talet. Haha, han verkar riktigt skön, tror inte vi kommer ha jättetråkigt på Civicslektionerna ändå!

Imorgon är en riktigt bra dag. It's Friday! Och det innebär att jag har två lektioner. Jag börjar vid halv ett och slutar halv 3! (Yay!) Fast jag ska ändå vara kvar på skolan till klockan halv fyra, då vi ska ta enskilda kort till våra bamba(matsals)kort (?!) tror i alla fall att det är det korten kommer användas för.
Det jag skulle komma fram till var att imorgon kommer jag ha sovmorgon (äntligen!) Så härligt ska det bli!

Hoppas ni har det bra på skolan/jobbet imorgon!

Sleepy time! Isbjörnspyjamas in my heart♥

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0