I'll be rising from the ground

När jag kom till skolan idag visste jag först inte vart jag skulle ha spanska eftersom det inte stog någon sal på schemat. Då träffade jag som tur var några i min klass som visste vart vi skulle vara. Dom hade varit nere och frågat han som har hand om alla scheman. När vi väntat på lektionen i en kvart bestämde vi oss för att kolla om vi verkligen var på rätt plats. När vi då frågar gubben som har hand om alla scheman säger han att vi inte hade någon spanska idag... för det kunde han ju inte sagt direkt?! Jaja, så för att fördriva tiden gick Esther, Jasmine och jag ner till Avenyn och sedan tillbaka till skolan. Kul vi har på rasterna ja...
Sedan skulle vi ha sammhällskunskap i västra byggnaden och efter det matte i norra byggnaden. Vi visste inte om vi skulle ha gymnastik i gympahallen eller om vi skulle gå till ett helt annat ställe för att ha gympa.. tydligen skulle vi till det här andra stället och när vi kommer fram säger vår lärare de där magiska orden:
"Ni behöver inte byta om idag, vi ska inte ha gympa."
De orden vill man alltid höra... förutom när man får reda på att man släpat runt på en blytung väska i onödan hela dagen... men jag hade ju överlevt!

Nu hade jag tänkt göra färdigt engelskan tills imorgon och kanske eventuellt börja med historian. Får se vad jag orkar med!
PLUGG PLUGG PLUGG

Kommentarer
Posted by: anna - dansare och konståkare

Dagens blogg är avslutad, kika in på min blogg för att se om du vann!¨

Kul att du deltog!

Du kan även anmäla dig igen för att få en ny chans, de tre nya vinnarna lottas ut imorgon runt 22.00!

2011-08-30 @ 21:30:40
URL: http://deeejag.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0