A very Merry Christmas

Heejjochhåå nu har det inte varit någon bloggning på nästan en vecka (hemskt!) Det har hänt rätt mycket sedan sist.
Jag har fått jullov. Sista dagen i skolan samlades vi och såg på "Life of Leif - Christmas Special" Hahaha asså vår samhällslärare är lite special om man säger så...
Då fick vi också våra första Report Cards, som är som omdömen antar jag, hahah på hemvägen lyckades jag i vilket fall glömma papprena på Burger King och när jag satt på bussen hem (lyckligt vis hade den inte börjat åka än) så kom jag på att jag inte hade papprena med mig. Då sprang jag av bussen och tillbaka till BK där jag fick fråga mig runt efter mina papper som otroligt nog var kvar där. Det tog alltså två timmar längre än vanligt att ta sig hem i tisdags.
På eftermiddagen i tisdags skulle jag till Sara för julklappsbyte. Hahah jag fick världens finaste kuddar (England såklart) från henne, TACKSÅMYCKET<3
I onsdags hade jag en riktig jullovsdag. Satt vid tvn heela dagen och kollade klart på första säsongen av White Collar (gryymt bra serie, älskar den!)
Jag, Clara, Esther och Jansu åkte i torsdags till Liseberg och firade jul. Hahah, det visade sig efteråt att det hade varit rätt många mer som var där samtidigt, men dem såg vi inte.
I fredags packade jag hela dagen och såg Sara för sista gången det här året, kommer sakna henne!!
Oooch till sist; DET ÄR JULAFTON IDAG!! Kom precis hem ifrån firandet med kusinerna. Mina julklappar hade alla ett genemsamt tema - London... hahah fattar inte att när alla ser London-saker tänker de på mig... konstigt!
Som sagt så har jag packat och nu är det bara lite kvar som ska göras i ordning. Imorgon bär det av till Teneriffa!! Åhh, det kommer bli så skönt! två underbara veckor i solen med spanjorer och härligt - LOVE!

Önskar verkligen alla en riktigt god jul och gott nytt år om vi inte ses förrän nästa år!<3
Nu blir det bums i säng efter allt är färdigpackat, så ska vi upp tre imorgon.. men det är det värt!!
A very merry christmas to you <3

Kommentarer
Posted by: Johanna

Söööööt!

2012-01-10 @ 12:16:36

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0