Forever yours

Har precis kommit tillbaka från att ha övningskört med mamma. Det gick riktigt bra idag! Åkte för första gången ute i trafiken bland andra bilar(!) och det gick bra :) Kom till och med upp på 4an och sedan är det bara en växel kvar, haha. Fick till och med parkera på vår uppfart, vilket inte är det lättaste i och med att det är jättesmalt där och vi har inte någon liten bil... men som sagt, det gick bra och jag är skitnöjd :D

Nu ska jag sätta mig med Historian. På måndag ska vi ha en presentation plus inlämning av 3 sidor sammanfattning av ett kapitel. Hur ska detta gå?! Jaja, får jobba på bara så ska det väl gå bra.


Min webcam vill inte funka, därav ingen bild på mig..

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0