RIP iPod...

Åh vad jag är glad! En dag i skolan avklarad. Johanna hemma igen, vilket resulterade i telefonsamtal.. SAKNAT HENNE. Har också gjort klart läxan för denna vecka. Imorgon har jag två lektioner där jag redan gjort mina muntliga redovisningar, så jag ska i princip bara titta på alla andras redovisningar. Lovelovelove! Sedan är det helg och då är det 2 veckor kvar till julafton och Teneriffa - LOVE! Såå härligt kommer det bli!

Trots alla positiva händelser så har min iPod lagt av. Efter 4 år bestämde den sig för att den inte ville vara med längre.. så det blir till att gå på iPodsjakt inför resan. Eftersom jag INTE planerar att spendera 8 timmar utan iPod! RIP iPod<3

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0