SNOOW!

Fatta att det har snöat!! I och för sig låg det inte kvar särskillt länge, men det förändrar inte att det har snöat! Gick som en gammal tant över skolgården imorse. Ja, do the tant-walk! Det är ända sättet att prevent falling on your butt!
Annars är det ännu en dag avklarad, en dag mindre kvar till jullov, julafton och julresa. Skööönt!

Imorse bytte jag förresten från kontantkort till abonemang.. men så funngerade inte själva telefon-funktionerna efter jag bytt ut simkortet. Så jag lämnade telefonen hemma och var mobillös för en dag. När pappa kom hem kommer pappa med en fullt fungerande telefon till mig... det var tydligen bara så att man behövde starta om mobilen igen... kände mig rätt så mega fail där...

Just nu ska jag bara hitta en bild till engelskan och maila den till läraren så ska jag i säng sedan! Såå skönt, är hur trött som helst efter skola, träning och läxor...


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0