1 month to go

Upp tidigt imorgon.. riktigt tidigt.. för att hinna med 6.56 bussen.. bara för att se estetarna framträda för att det är advent... känner mig inte så motiverad eftersom jag efter framträdandet har 2 timmar inne i stan att göra vad som helst...
Men det blir säkert bra, hittar väl någon att vara med. Dock tycker jag det är lite orättvist. Det är bara min formgroup som måste gå, de andra i klassen visste inte ens om att vi skulle vara där imorgon och kan därför vara kvar i sina sängar och sova. Jaja, livet är orättvist.

En bra sak är i alla fall att det idag är en månad kvar till julafton! Och att i helgen är det julmarknad. Får fokusera på de bra sakerna så slipper jag tänka på det faktum att jag måste upp ur min säng jättetidigt imorgon.. medan de flesta andra i klassen får sova...

Vad gör jag då uppe nu, om jag ska upp tidigt imorgon? Jo, det kan man ju undra. Ska bara vara uppe liiite till, sedan blir det sängen för mig!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0