Don't say it's all for the better

Igår fyllde en av mina systrar 8 år, haha. Så det var upp tidigt, tårta på sängen, snabb frukost, superstäda, ha släktkalas och sedan jobba. Det var hur skönt som helst att äntligen vara så bra att jag kan jobba igen! Har inte varit ute med reklamen på 3 veckor, och inte tränat något under de tre veckorna eftersom jag inte fick anstränga mig något. Så det var jätteskönt att kunna cykla runt utan att få ont, bli anfådd, eller ansträngd på något sätt. När jag kom hem hade jag fortfarande energi kvar! (Yay!)

På kvällen blev det pizza och början på en Harry Potter film. Såg inte klart slutet eftersom en kompis ville tinychatta, och det ångrar jag inte, haha! Det var hur kul som helst!

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Waterloo Road och sedan superplugga inför veckan. Har läxa i allt förutom Historia..
HAHA jag och en Hogwarts-uggla.. I wish...

Kommentarer
Posted by: Anonym

Gott att du är frisk igen!

2011-11-14 @ 08:28:59

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0