Don't wanna just exist

Jaaa, nu undrar nog flera vart jag har tagit vägen... det är så att jag åkte iväg 4 dagar till Gotland för att träffa världens bästa Johanna. Och under den tiden så lägger mitt internet på mobilen av så att jag inte kan komma i kontakt med typ något eller någon.. förutom på sms då, haha. Har i alla fall haft det jättebra på Gotland! Och Johanna är en av de mest underbara människor jag någonsin träffat!! Fast det kändes som om hon inte riktigt gillade att jag kom med så många presenter.. men det förtjänar hon! Står man ut med mig så länge som hon gjort är man värd allt! ;)

Idag kom även Sara hem från Turkiet och hennes första utlåtande om Sverige var: Kallt! Jag förstår henne! Hahah, men nu är hon tillbaka till verkligheten igen, efter Turkietdrömmen. Och jag förväntar mig att se bilder!!

Hinner inte skriva så mycket mer just nu, och fler bilder från veckan och lite mer kommer troligen imorgon. Just nu ska jag sätta mig och få lite läxor gjorda innan jag hoppar i säng. Härligt med läxor över loven.. eller?
ÄLSKAR att vi äntligen har en bild på oss tillsammans! ♥

Kommentarer
Posted by: Johanna

<3

2011-11-06 @ 00:19:58
URL: http://jujuu.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0