I'm feeling no limits

Tjoo.. eller?
Sara har blivit sjuk igen, stackarn :( K R Y A  P Å  D I G
Fick tillbaka matteprovet idag, fick ett poäng ifrån det man behövde för att kunna läsa Higher Level, ett poäng! Men tror nog att jag kan få börja läsa det ändå. Hon som lär ut Higher Level i matte för IB2 och IB3 ska komma till en lektion snart och prata om vad det är som ingår och vad som behövs och så. Kanske inte ens behöver Higher Level, men känner att det kanske är rätt skönt att börja med det nu så man inte får en chock på University sedan. Sedan finns också problemet att i tvåan sen läser man inte alla tre NO-ämnena, utan bara två, och jag vet inte om det räcker för att ta sig vidare sedan utan att man måste läsa upp ett av ämnena under ett år... men ska prata om det nästa torsdag :)

Hahah, kom precis på att det jag just skrev är helt totalt ointressant.. menmen! Har i alla fall bara en läxa kvar som ska in imorgon, annars är det bara matte och whatnot som också ska pluggas.. annars känner jag att det går bra just nu. Inte alls lika stressad som jag var precis innan lovet. Känner att jag fixar det här nu, det kommer gå bra! (HAHA, lite självpepp behöver man såhär, i mitten av veckan.)

Ska nog försöka komma i säng tidigt idag, börjar åtta imorgon vilket innebär halv sju färjan.. om jag har tur kanske jag kan åka med pappa halva vägen, annars får jag åka tidigare. Men som sagt, det ordnar sig!


Kommentarer
Posted by: Anonym

Varför skulle du inte klara High Level? Prova, det går säkert att byta ner igen om det känns för tufft!Går det bra så är det bra, byter du tillbaka så har du i alla fall försökt, mer kan man inte göra.

2011-11-10 @ 08:37:51

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0