Some Days Stay Gold Forever

Den här dagen har varit en enda stor bergochdalbana! Först försov jag mig så jag var tvungen att superstressa till färjan för att hinna med den över huvudtaget. När jag kom till skolan hade vi Historia och då fick jag reda på att vi inte ska ha någon lektion på fredag (innebär att jag bara har en lektion då!) När jag sedan ska hem efter skolan, slutade tio i fyra, så kommer jag till centralen tio över fyra. Bra, jag ser att bussen ska komma elva över. Vilket underbart flyt jag har!... bussen försenad 25 minuter står det. Jag går bort till den andra bussen som ska dit jag ska. Ser att den står inne, hinner precis med den innan den åker. Lycka. Sedan är det massa köer, står still jättelänge. Kommer till slut till färjan. Kommer över, hittar min cykel (ett plus) cyklar hem. Äter mat. Johanna ringer och säger att The Wanted har tweetat mig. MIG?! AAAAHHH ÄR SÅ GLAD! Upp och ner har dagen varit, men är så lycklig att jag kommer somna gött nu. Godnatt! (Fast det blir nog lite pluggning...)
Förklaring till er som inte fattar bilden:
@TheWantedSweden (kontot jag har med Johanna och Josefine, fast Johanna skrev) skrev till @thewantedmusic (The Wanted's twitter)
"Did you know you have a big #TWFanmily in Sweden? Check this out http://thewantedsweden.blogg.se/ :))"
(The Wanted's fans kallas för TWFanmily = The Wanted Fanmily)
Jag (@malin_tw) retweetade och lade till:
"YOU HAVE!"
The Wanted retweetade och lade till:
"YEAHHHH awesome ;) love it"


P.S. Kom på att jag fyller exakt 16 år och 7 månader idag.. sammanträffande?

Kommentarer
Posted by: Nathan Sykes

Det var DIN förtjänst honey ;) <333

2011-11-14 @ 22:30:06

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0