Going up a million miles

Wihoo, det här med bloggandet går inte så bra när man inte har internet.. Men det ska förmodligen ändras imorgon! (woo!) Idag skulle jag egentligen till en julmarknad med några kompisar, men det blev uppskjutet tills imorgon. Så jag kommer ha fullt upp imorgon. Först ska jag in till stan och plugga lite med min studygroup på ett bibliotek, sedan hem och gå på julmarknaden. Men jag klagar icke!

Har precis varit och övningskört på körgårn (kyrkogården) och körde för första gången med tvåan och trean. Misstänker att mamma låter mig övningsköra där eftersom jag inte kan köra på någon och orsaka någons död.. eftersom alla redan är döda där... men jag får ju köra i alla fall!

Nu ska jag sätta mig med några småläxor inför veckan, kan vara bra att få dom gjorda. Ska även mata sköldpaddorna :)


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0