Gahah internet, my dear, I've missed you!

WIIIE! Glad är jag! Till att börja med har jag fått tillbaka internet så Sara kan räkna med någotsånär regelbunden bloggning framöver! Anledningen till detta är att jag gjorde världens bästa deal med Tele2 och Mecenat. Kärlek åt dem! Sedan även för att jag var på hockey i måndags då mitt kära Färjestad lyckades vinna över Frölunda med 4-1! Det roliga var även att jag satt mitt i en grupp Frölundare, eller Goa Gubbar som de ju också kallas, och jag var den enda där jag satt som stog upp när Färjestad gjorde mål och hejade på precis fel saker enligt de andra som satt där!

Haha, det här var ju bra. Började precis klicka ner alla flikar jag hade uppe också ser jag att jag inte bloggat färdigt. Duktigt Malin, duktigt..

Nu blir det i alla fall sängen för mig! Ingen spanska imorgon, vilket betyder sovmorgon, vilket jag gillar skarpt!
Hahah godnatt!

Kommentarer
Posted by: Tele2

Hej Malin,



Vi på Tele2 är riktigt glada över att se du är nöjd med våra produkter. Tele2 eftersträvar alltid att erbjuda billig telefoni och optimal service till våra kunder. Vi är stolta över vårt breda utbud av olika prisplaner och abonnemangsformer som passar de allra flesta.



Om du har några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-12-02 @ 10:48:54

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0