We can go through it all together

Ja, första dagen i skolan efter lov är aldrig kul.. men lyckades ta mig igenom dagen, haha! Slutade 20 minuter tidigare från svenskan, så då gick jag till PressStop innan jag skulle ta spårvagnen dit pappa skulle hämta upp mig. Smart som jag är hoppar jag på första bästa spårvagn som ska dit.. det är bara det att den typ körde runt hela Göteborg innan den väl kom fram! Som tur var kom jag i alla fall fram till slut.. nu vet jag att jag inte ska ta den nästa gång jag har bråttom i alla fall.

Nu tänkte jag sätta mig med engelskan en stund och sedan kanske göra lite svenska. Har precis gjort i ordning mina två ramar som legat tomma i mitt rum ett tag nu, kände att det var på tiden jag rånade in något i dem!


Kommentarer
Posted by: Johanna

Aw love the picture babe! <33

2011-11-07 @ 21:47:18

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0