13/10/11

Nu ska jag iväg på träning! Efter det blir det engelska och sedan historia om jag hinner. Är jätteskönt med bara två lektioner imorgon! Har också tänkt köpa tidningen Bliss om jag hittar den eftersom det ska vara en intervju med Nathan i den (wiie!) Haha, ja, jag är lite speciell..
Annars är jag helt slut och orkar egentligen inte med träning, men hoppas att jag får energi efteråt. Brukar bli piggare efter träning, men är inte så säker på att det komma fungera idag eftersom jag är helt slut :/

Möt mina två nya vänner: påse 1 och påse 2. De har flyttat in under mina ögon...

Kommentarer
Posted by: Anonym

Du kämpar duktigt,kanske flyttar de nya (o)vänngerna i helgen...

2011-10-14 @ 09:47:15
Posted by: IK

Bra kämpat, kanske flyttar de nya (o)vännerna i helgen...

2011-10-14 @ 09:48:55

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0