HÖSTLOV!

JA! ÄNTLIGEN är det höstlov! Det var på tiden!! Hahah, idag åkte jag bara in till skolan för att ha ett Matte-prov på morgonen. Kändes som om de gjorde det mer seriöst än vad det egentligen var. De hade ställt upp stolar och bänkar i Södra Aulan och hela klassen skulle in och ha det på samma gång (vi är runt 60 stycken.) Så det var några ansikten jag inte riktigt kände igen... haha känns konstigt att inte känna igen eller veta alla namnen på alla i sin klass! Men den är ju lite varierad.. dels är vi jätte många, vi har massa olika nationaliteter från hela världen, och ålderna sträcker sig från att vara 97a till 93a.... hahah, men jag gillar min klass ändå!♥

Efter provet gick jag bara till min engelskalärare för att få en ny engelskabok att läsa och analysera, fun! Sedan åkte jag till mormor och morfars lägenhet och stannade där tills pappa slutade jobbet och kom och hämtade mig. Har även varit med Karin på barngympan, känns skönt att kunna tjäna pengar trots att jag inte kan dela ut reklamen pga min mage..

Känner att det här blev ett rätt långt inlägg.. men det känns skönt att kunna skriva av sig när internet äntligen kommit tillbaka. Man fattar inte hur mycket man behöver internet förrän det är borta!
Haha är jättetröött!
Såå skönt med höstlov!

Kommentarer
Posted by: A.L

svar: tack! okej hoppas det! jora :) kram

2011-10-29 @ 00:33:27
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0