I know that it's a little it frightning..

Nu har jag precis sett på en film. The Craigslist Killer hette den, var lite knepig i början, tog ett tag innan jag kom in i den, men sedan blev den bättre. Det var Johanna som tjatat på mig om att jag var tvungen och se den, haha! Pratade med henne i telefon också och då kom vi på att det är bara tio dagar kvar tills vi ska träffas nu! (Okej, nio nu eftersom vi pratade i telefon igår.) I vilket fall som helst var det lika kul som vanligt ;)

Barnpassningen gick bra, men det blev inte något effektivt pluggande, så sparar det tills imorgon. Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka få mer sömn än jag fick igår!

Kommentarer
Posted by: Josefin

Sv: :) Jag tycker han är lite cool och härlig men tror inte han kommer vinna :P Han åker nog snart! Men jag gillar han ändå :) Själv? Vem är din favorit? :)

2011-10-24 @ 21:21:03
URL: http://missliverpool.blogg.se/
Posted by: Josefin

Sv: The Risk är grymma! Marcus med :) Craig är helt underbar! :D



Gött! Jag ska till Echo Arena i Liverpool :) Är så jäkla spänd :D Kommer bli sjukt kul! :D

2011-10-24 @ 23:07:21
URL: http://missliverpool.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0