I'm running from a warzone

Jag har just haft världens bästa dag. Tror ärligt talat inte jag lett så mycket som jag gjort idag. Pratade med Johanna tre gånger.. men det var nödvändigt! Sedan har jag också packat klart. Ska åka runt nio, så kommer vi fram till Gotland kvart över tolv. Det känns obeskrivligt roligt att äntligen få träffa Johanna! Så skön är hon!! Dock har hon skola denna vecka, men det kan inte hjälpas. I värsta fall får jag smyga mig in på hennes lektioner, haha! Nej, inte riktigt så desperat efter mer skola är jag.. Mitt rum är även fullt av Lindas alla saker just nu. Hon flyttade in alla sina grejer från sitt rum eftersom pappa ska tapetsera där medan vi är på Gotland. Åh, nej, nu ska jag gå och lägga mig så det snabbare blir tisdag och jag snabbare kommer få träffa Johanna!
Längtar!

Kommentarer
Posted by: Josefin

Sv: Jag var i London och på hotellet så lyssnade vi på en musikkanal o då hade de T4 on the beach, och då var de med där med Glad You Came och sen så fastnade jag bara :D Själv? =)

2011-11-01 @ 10:17:41
URL: http://missliverpool.blogg.se/
Posted by: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Ska försöka fixa en tävling till er då! Bless ♥

2011-11-04 @ 01:44:34
URL: http://caydens.blogg.se/
Posted by: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE2: Tack så mycket för de värmande orden! Jag blir verkligen superlycklig. ♥

2011-11-04 @ 02:36:14
URL: http://caydens.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0