Invicible

Så! Nu har jag kommit hem äntligen! Skoldagen började med att jag inte hade någon spanska, läraren kom inte.. så vi satte oss i ett pluggrum och pluggade lite till innan samhällsprovet. Själva provet gick väl sådär.. inte så jättenöjd faktiskt. Matten rullade på och sedan hade vi gympa. Men inte beeptest, det blev Jojjo-testet istället (stavning?) På något sätt lyckades jag få ännu ondare i knät än innan, måste kolla upp det hos skolsyster typ imorgon, kul...

Efter skolan åkte jag till mormor och morfar och åt. Haha, jag visade även Facebook för mormor. Hon tycker det är jätteroligt, haha! Så vi stalkade några släktingar, typ mina kusiner, syslingar och syster. Hahhaha mormor♥

Klockan sju var jag på teater med svenskan. Vi såg Apatiska för nybörjare. Den var riktigt bra faktiskt! Värd att se. Tyckte den var sjukt bra gjord och skådespelarna var hur bra som helst! Älskade den svarta humorn och de olika konflikter som teatern tog upp.

Nu ska jag skriva lite om Unconditional Love till engelskan och sedan sova! Ska upp till tandläkaren tjugo i åtta imorgon, så får vi se hur det går...


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0