Last to know

Jag känner mig hur lite taggad inför skolan som helst. Dels för att jag har samhällsprov som jag tycker är jättesvårt, och sedan för att vi ska ha beeptest på gympan idag och jag har fått ont i mitt knä igen. Så det blir till att springa med knästöd (om det ens heter så?) Efter skolan hinner jag heller inte hem innan teatern vi ska gå på med svenskan, så jag ska åka till mormor och morfar, haha. Annars vaknade jag kvart i halv sex, fick för mig att alarmet skulle gå när som helst så jag tände lampan. När jag legat där en halvtimma kom jag på att det var halv sju jag skulle gå upp... lyckat! Så jag somnade om en halvtimma..

Igår var det förresten rekord! Jag och Johanna pratade i telefon mindre än en timma! (Vi pratade i 59 min och 9 sek.. men ändå!)

Nu ska jag äta frukost, packa väskan och sedan åka iväg till skolan!
Tiden flyger iväg, det är snart höstlov!

Kommentarer
Posted by: Jay McGuiness

JAY US! :D

2011-10-18 @ 18:54:21

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0