malin lever

hej malins läsare!
Malin smsade mig förut och bad mig om en tjänst.. att skriva något här så att ni skulle veta att hon lever! Hon bad mig också hälsa att hon hade fått medicin för sin onda mage så hon kommer överleva, don't worry!

Imorgon är det sista dagen i skolan, vilket jag tycker är en otroligt skön känsla! Tror aldrig jag har känt så mycket för att få lov som nu.. Gymnasiet är 1000 gånger hårdare än högstadiet. Det bästa med lovet är att jag åker till turkiet på lördag kväll! Det ska bli så skönt, kärlek till det. Malin kommer ju också få det trevligt eftersom hon ska träffa Johanna för första gången, något som hon har pratat mycket om och jag vet att hon ser fram emot! Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova, upp 05.40 imorgon...TAGGA!

 
sötaste malin!

 
Kram Sara!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0