Tom & Jerry

Idag har jag bara tagit det lugnt, rensat bilder på datorn och nu tänkte jag sätta mig och göra lite matte så jag inte sparar det till allra sist på lovet.. jag tänkte även slå in lite presenter som ska med till Gotland på tisdag. Förstår inte att det är så snart! Det är i övermorgon jag ska träffa Johanna! Då är det också exakt ett år sedan jag lyssnade på The Wanteds album för första gången, helt sjukt att det är på exakt samma dag, fast med ett års mellanrum. Det var ju tack vare The Wanted som jag och Johanna träffades, jag har dom att tacka för mycket!
Om jag hinner tänkte jag också göra lite engelska, också för att inte skjuta upp det till sista minuten, haha. Juste, hade en ansiktsmask innan, och smart som man är tittar man inte på innehållsförteckningen utan märker efteråt att man var allergisk mot den.. så jag var jätteröd i ansiktet, men det gick över när jag tagit en tablett. Tack gode gud för allergimedicin!

Kommentarer
Posted by: Josefin

Sv: Precis :D haha, fatta vad coolt om man skulle träffa dem :D

2011-10-30 @ 19:40:43
URL: http://missliverpool.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0