We were meant to fly

Jag har märkt att man får mycket mer läxor gjorda om man inte har en dator i närheten... lämnade min hemma eftersom jag ändå ska hem imorgon och sedan tillbaka hit på onsdag.. krångligt, jag vet.

En till sak jag har märkt är hur mycket man kan höra från andra lägenheter här.. just nu hör jag till exempel att de i lägenheten över spelar piano och sjunger för full hals...

Jag kom också på att när man är i stan ska man inte heja på folk av ren artighet. De kommer tro att man är konstig. När jag kom från spårvagnen och var precis på väg till lägenheten kommer det en man med en hund och utan att tänka på det så säger jag hej till han.. vilken blick jag fick! Från och med nu ska jag bara heja på folk jag känner...

Idag pratade jag också med Johanna igen.. haha känner att jag typ alltid skriver det, men det är väl bara bra? ;)

Nu ska jag i alla fall i säng! Känns riktigt skönt att veta att jag kan sova cirka en timma längre än vanligt eftersom jag sover här!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0