Calling a friend...

Man ska aldrig ALDRIG hålla en touchmobil i handen om man är stressad, ska låsa dörren och springa till en bil som ska med färjan som går om 2 minuter. Då kan det bli så att man råkar ringa till någon random person i Frankrike. Och hur vet jag nu det? Jo, för det var precis det jag gjorde imorse! Jag märkte det inte förrän jag satt i bilen och vi var halvvägs till färjan och jag hörde någon skrika (typ) från mitt knä. Jag får panik och klickar på avsluta samtalet. Kort efter får jag ett sms med ett frågetecken. Jag ser på numret att det är från Frankrike (de har +33, fråga mig inte hur jag vet det.) Och eftersom jag inte kan franska så ursäktar jag mig på engelska och säger som det var och att jag är från Sverige. Fick inte med allt det i ett enda sms, så det blev lite dyrt.. hehe.. Då bad jag han/hon (visste inte om det var en kille eller tjej då) att om den hade Twitter skulle han/hon följa mig. Och nu kommer jag till det mest otroliga: Hon och jag är lika stora fan av The Wanted!! Jag menar hur random är inte det?!? What are the chances liksom?!

Jaja, det var typ det mest random som hänt mig idag... nu ska jag iväg och träna (whihoo!) För jag hade ju inte precis puls-kontroll på gympan i skolan...

Kommentarer
Posted by: Linda

HAHAHA va coolt! :D ♥

2011-09-28 @ 13:16:31
URL: http://lollipix.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0