In the city again

Det blev inte så bra uppdatering i helgen.. det berodde på att jag satt med massa läxor (som jag som vanligt skjutit upp...) och i söndags träffade jag massa släkt i Dalsland (trevligt trevligt). Min mormors bror fyllde åttio så då blev det till att åka upp och fira!

Idag hade jag vanliga lektioner, fick läxa i alla ämnena (4 stycken) men har suttit och gjort 2 av läxorna nu i alla fall. Efter skolan åkte jag och handlade mat inför veckan. Kommer sova varannan dag i stan eftersom mormor och morfar stannar kvar i Dalsland tills nästa helg. (Yay!) Hahah, tycker det ska bli jätteskönt att få ha en lägenhet för mig själv, även om det bara är i två eller tre dagar...


Haha, undra om mormor och morfar hade kännt igen sitt köksbord under alla mina läxor...?

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0