Ringdingdong

Idag började det helt random en ny kille i klassen. Han bytte från IB på IHGR.. och inte för att säga något dåligt om IHGR, men alla dom jag känner som går/gått/känner någon som går där har inte gillat IHGR... så det verkar inte som om IHGR är någon bra skola.
I alla fall så hoppas jag att NyaKillen kommer in snabbt, för trots att vi bara gått två veckor har vi hunnit med jättemycket! Idag hörde man när lärarna sa till honom de saker han behöver göra för att komma ikapp... stackarn...

Jaja, för att komma till något helt annat så bor jag i stan igen nu. Kommer flytta hem på fredag tror jag, haha. För på Söndag kommer mormor och morfar hem och vill ha tillbaka sin lägenhet...

Nu ska jag göra lite läxor tills jag inte orkar mer!

Hahaha gud, en av de första bilderna någonsin med camen.. har inte med mig den så det fick bli en gammal bild som fanns på datorn.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0