September 15th

Bloggade inget igår eftersom jag varit med om någonting jag inte önskar att någon någonsin behöver vara med om. Det var efter skolan och vi (jag och några kompisar) skulle gå och ta spårvagnen. Spårvagnen hade kommit och var påväg att åka, en av mina kompisar sprang över vägen precis när det slog om till rött ljus. Efter henne började min andra kompis springa. Och ut ur ingenstans kom en bil. Ljudet från bromsarna och dunsen när bilen körde på Kajsa (använder ett annat namn) ekar fortfarande i huvudet. Det var som på film, jag fattade inte att det hände. Bilen hade kört på henne och sedan låg hon bara på gatan.
Som tur var fick hon inga allvarliga skador, hon bröt benet, men med tanke på vad som kunde hänt så gick det rätt bra.

Efter all dramatik igår kom jag hem och pratade med världens goaste Johanna i telefon i över två timmar.. haha, tiden bara flög fram! Hon lärde mig lite Gotländska inför resan dit, hehe. Åh vad jag längtar! Vill träffas nuu!

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att vara i skolan och komma hem för att plugga. Gjorde precis klart allt inför imorgon i alla fall. I helgen blir det till att plugga matte eftersom jag har mitt första matteprov på tisdag!

Men nu blir det sängen. Vet inte vad det är med mig. Har hållt på att somna hela dagen. Får försöka ta vara på sovmorgonen imorgon, haha.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0