Stockholm

I lördags fick jag inga bra bilder alls. Det kan bero på att min mobil har världens sämsta batteri(!!) Jag och Sara åkte i alla fall till Stockholm med EF för återträffen. Tyvärr var inte så många där från vår språkresa, men man träffade ändå många man kände! Vi träffade bland annat Cecilia och vi bästämde att om vi har tid och pengar ska vi åka och hälsa på henne i Stockholm någon helg, hoppas verkligen det blir av! Skulle vara så kul!

Men bussresan var ändå värst. Först 6 timmar till Stockholm, sedan 6 timmar tillbaka. På vägen hem fick man nästan ingen sömn alls, tror det var den absolut obekvämaste buss jag någonsin åkt med.. menmen, hem kom vi i alla fall.. och för tidigt. Vi var beräknade att vara framme vid sju. I stället kom vi fram runt halv sex (tror jag, Sara kommentera om jag har fel!)

Vi åt i alla fall Skittles och det hjälpte oss stå ut lite..

Kommentarer
Posted by: Sara

Malin du har rätt!! Hahaha

2011-09-27 @ 08:12:24

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0