Superman

Bröt pluggandet klockan åtta och kollade på Idol istället. Jag kunde skratta ihjäl mig åt Alexander Bard! Inget illa menat om du som läser är hans största fan.. men vem tror han egentligen att han är?! Hela tiden ska han säga vad han tycker och om någon annan skulle tycka annorlunda så skulle han tjata ännu mer. Sättet han pratade på var nästan ännu värre! Som om alla skulle ge vad som helst bara för att höra vad han har att säga?? Nej, jag är inte hans största fan kan jag ju säga.. Men sedan vet jag inte riktigt vad dom tänker med heller. Dom skickade flera vidare som inte kunde sjunga, antingen för att dom hade en bra personlighet eller för att dom hade "fejset" som Bard sa.
Nej, jag gillar inte när människor döms på grund av deras utseende. Vare sig om det är bra för dom eller inte!

Hahah, kom på att idag i bambakön (matkön) så gick det en kille framför mig. Jag har ingen aning om vem killen var. Men när han skulle ta biffar (för det var maten idag) så börjar han sjunga Batmanlåten ungefär såhär:
"Nananananananananana BIFFAR!!"
Hahaha too excited?!

Nu ska det i alla fall bli sängen för mig! Orkar inte så mycket mer nu.
Godnatt ♥
Superman♥

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0