Tjoo

Hihi, Sara ringde precis. Jättejobbigt att man inte hinner träffas så mycket som man egentligen vill.. men imorgon börjar tantgympan igen (!!) och på lördag fyller Saris 16! Det var det  hon ringde om, haha. Hon ska få en fin present av mig. Riktigt fiin! Mwah!

Idag var det en riktigt seg dag i skolan. Fast det fanns människor där som lyste upp dagen mitt i det mörka!
Som på Historian. Läraren förhörde oss om läxan också frågade han en kille om vilka skillnader det var mellan Australopithecus och den moderna människan. Killen kunde inte och då räckte Matti upp handen. Det verkade som om han var helt säker på att han visste, men det han sa var:
"Erm, well, those people didn't have any iPhones!"
Hahahaha, där höll hela klassen på att garva! Aja, det är skönt med människor som gör dagen kul, haha!

Idag har jag haft absolut ingen ork alls, har gjort spanska-läxan tills imorgon but that's it. Orkar inte ens börja med läxorna som är till slutet av veckan. Får hoppas att jag får tillräckligt med sömn inatt så dom blir gjorda imorgon.
Åh vad söt jag är när jag är trött.. INTE. Hahaha godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0