Ta hand om livet

Idag hade vi föreläsning i två timmar om droger. Det var en man som pratade om sitt missbruk och jag fattar inte hur allt det han varit med om kan ha drabbat en människa! Han hade varit med om så mycket hemskt och ändå står han fortfarande här idag med en positiv syn på livet, har stor respekt för honom!

Det var över huvudtaget inte så mycket engelskt i skolan idag, det enda var historian på morgonen, sedan var föreläsningen och sist svenskan. Nu efter skolan har jag bara pluggat matte inför imorgon och jag hoppas verkligen något har satt sig i alla fall.

Men just nu är jag så slut att jag knappt orkar hålla ögonen öppna..

Godnatt! ♥

Kommentarer
Posted by: Robert Cayden

RE: Åh men det är ju den gymnasielinjen jag vill gå! Visst är det IB? Alltså "International Baccalaureate" ? Där man läser engelska de två sista åren?



Kram ♥

2011-09-20 @ 18:29:20
URL: http://caydens.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0