Life goes on

Livet är som en enda stor bergochdalbana.
Det finns dåliga och bra stunder, dåliga och bra dagar, dåliga och bra veckor, dåliga och bra perioder.
Den senaste tiden har det hänt rätt mycket i mitt liv. Bra saker. Jättebra saker.
Har varit så upptagen med mitt liv att jag inte haft tid att vara så mycket vid datorn. Och om jag väl hade varit vid datorn och uppdaterat bloggen skulle det inte blivit bra inlägg.
Har insett att ingen förtjänar att vara olycklig. Det finns dåliga perioder i livet så att man ska kunna uppskatta livet när bra saker kommer.
Alla förtjänar lycka.
Och jag tror vet att jag äntligen har gått in i en bra period.

Kommentarer
Posted by: Linda

True story. :)

2012-04-12 @ 11:30:38
URL: http://lindaslivesandlahgs.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0