Unfortunate happenings

Håller på att fixa med bilderna från igår. Naturligtvis hade jag glömt ladda kameran, så jag fick inte så många bilder. Haha, så typiskt mig. En annan sak igår som är så typiskt mig som det går är när jag satt på bussen hem från Clara. Kommer på att jag glömt min iPod i Claras kök. Känner såklart runt i alla fickor ifall det verkligen stämmer innan jag säger något. Det skulle ju vara pinsamt om jag nu hade den i fickan och jag bara var paranoid. Säger till Clara att ta med sig den till skolan dagen efter.

Kan berätta en sak om mig; mitt liv är över om jag inte har min iPod med mig. Har absolut ingen aning om vad jag ska göra om jag inte har musik i öronen. Det är speciellt jobbigt på bussresan hem eftersom den är 50 minuter lång. Så jag spenderade hela bussresan med att försöka plugga civics, men det slutade med att jag satt och kollade ut genom fönstret.

När jag väl ska av bussen drar jag upp mina byxor, ännu ett tix jag har, då upptäcker jag att något är i min bakficka. Tro inte då att det är min iPod som ligger där. Jag hade glömt att kolla i bakfickorna eftersom jag aldrig, aldrig, lägger något där..
När jag berättade för Clara att jag hade min iPod skrattade hon bara. Undra varför? Det är ju inte så att det här händer mig hela tiden...

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0