Alla ♥dag

Den absolut bästa alla hjärtansdag presenten fick jag av min mormor och morfar! (Not gonna lie, det var även den enda present jag fick hahaah) Blev så glad och överraskad när jag hittade ett kuvert i brevlådan med pund i. Söta är dom!
Dagen flöt på, hehe övade på att lära ut flytövningar på utbildningen och tänkte inte riktigt på ordvitsen där...
Pratade precis med Joy på telefon, skulle egentligen gå fort med en timma flög förbi. Borta, bara sådär. Hon är för underbar den tösen!
Nu ska jag läsa igenom kapitel tre i Simlärar-pärmen, fixa pastasalladen inför imorgon och sedan blir det bums i säng. Det är helt sjukt man blir av att spendera dagarna i en simhall...

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0