Golden

Ligger just nu vid poolen, hur kommer jag någonsin överleva när jag kommer hem?! Hemma är det 2 minus och här är det just nu 20 plus, hmm. Jag vet vilken jag gillar mest...

Haha, igår på stranden hörde jag en låt jag kände igen rätt väl. Det var The Wanted med All Time Low. Jag vred nästan nacken ur led för att kunna se vart ljudet kom ifrån, men misslyckades. När jag reste mig upp sedan märkte jag att det var min iPod som satts igång av sig själv... kände mig något lyckad efter det..
Fast sedan på väg tillbaka till hotellet så hörde vi Warzone spelas på en restaurang när vi gick förbi, haha då var jag rätt så glad.

Jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på musik och göra ingenting. Härligt!


Kommentarer
Posted by: Madde

Sugen på att vara med i veckans blogg?

Vem vill inte ha mer läsare ^^



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-01-06 @ 13:35:16
URL: http://mezos.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0