Is it me, or am I really tall?

Förra natten lyckades jag få 8 timmars sömn (what happened there?!) Jag är fortfarande pigg! Eller så är det för att jag är en nattmänniska, vaknar till liv först på natten... who knows?!
Idag fick jag reda på att min muntliga presentation i samhäll inte kommer vara om tio veckor, utan om två. TVÅ. När läraren sa det till mig och Esther, och frågade om det var okej, var vår reaktion den här:
Såå imorgon blir det till att åka hem till Esther och göra en asbra presentation om Young People's Mental Health (Unga människors mentala hälsa.. tror jag är rätta översättningen i alla fall...)
Känner att det är lite skillnad på 10 och 2 veckor. Jaja, let's make the best out of it.
P l u s att vi ska ha teaterframträdanden med Engelskan. Jag orkar inte. Muntliga framträdande-saker är det jag gillar minst i skolan. Det var därför jag och Esther gjorde en film till Historian förra året. Men tydligen måste det göras. Det jag stör mig på är att allt muntligt ligger vid samma tid. asdfghjk (tog ut min frustration på tangentbordet)

Nu ska jag i alla fall sova. Kan behöva vara utvilad inför imorgon, tagga råplugg efter skoolan!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0