Titles are my least favourite part

Uppdaterade min kära HTC i natt, trodde inte att det skulle vara några stora förändringar, precis som de förra gångerna. Oj vad fel jag kunde ha! HTC har ändrat hela layouten, nästan INGET är som det var innan. Jag har en ny låsskärm, nytt skrivbord (heter det det på mobilen också? Precis som på datan.. haha jag vet inte!), ny meddelande-layout, de har till och med ändrat på tangentbordet så när jag nu ska skriva smileysar som jag är van vid att de är på en speciell plats så är de borta. Hahah, allt var så förvirrande imorse när jag tog upp telefonen och så var ingenting som förut.

Tog bussen med Sara imorse, mycket trevligt att se den tjejen igen. På biologin hade vi typ memory med kromosomer, fick klippa och klistra och para ihop olika kromosompar som vår lärare gjort på var sitt papper. Såg inte riktigt vitsen med att göra det, men det var en soft start på dagen så jag klagar inte.
Levde ut mina drama-kunskaper på engelskan (alltså inte särskillt mycket..) Vi skulle två och två hitta på en en-minuts pjäs där minst en skulle svimma/dö. Hahah min klass är bara för skön, hur random som helst♥
Dansade runt av lycka när jag fick reda på att jag inte hade två timmars matte på eftermiddagen utan kunde åka hem i stället. Åh denna underbara känsla!
På vägen hem höll det på att bli en repris på igår, men den här gången såg jag Sara. Hon hade satt sig framför mig i bussen, bara gått på och dissat mig som satt där så snällt. Sedan skyller hon på att hon inte såg mig, hmm...
När jag äntligen kom hem kolapsade jag i min säng och rörde mig inte en meter på ett antal timmar.. hann prata med den fina Johanna igen, alltid lika roligt att höra från Gotland!
För en stund sedan fick jag reda på att tre av mina lektioner är inställda imorgon - l y c k a ! Hahah så jag går från 9.20 till 12.10, mysigt!

Kommentarer
Posted by: Madde

sv: Nu är veckans blogg uppe :)

vann du inte? anmäl dig igen

Vann du? anmäl dig igen



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-2.html#comment

2012-01-14 @ 15:01:47
URL: http://mezos.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0