Sunday 15th


Jag har världens träningsvärk i låren! Kan bero på att jag i fredags simmade 2 km innan skolan... fredagar går jag från halv ett till halv tre, så jag hade ju tid innan skolan.
Har ägnat helgen till läxor och jobb, som vanligt med andra ord. Måste försöka komma tillbaka till plugginställningen jag hade förra året. Det är dock inte så lätt efter ca 3 veckors ledighet.. men det ska gå!
Snart kommer Morteza och ska plugga, vilket betyder att jag måste gå upp ur min pluggsoffa och faktiskt byta från pyjamas till normala kläder, meh.

Kommentarer
Posted by: Malin

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-vecka-3.html :D

Glöm inte att läsa vad du kan göra för större chans att vinna!

Svara också gärna på frågan som finns i min meny! :)

2012-01-16 @ 17:35:29
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0