Just let it snow

Är helt slut efter den här helgen. Började med att dammsuga hela huset på lördagen, och lite pluggning, idag delade jag ut reklam i två distrikt.. det tog runt 4 timmar, wooh... har även fixat lite inför veckan och nu ska jag göra biologin tills imorgon. Fullt upp, men jag gillart ;)
I lördags var det för övrigt snöstorm här.. hela ön var helt vit så långt man såg. Fast om man kollade ut ur mitt fönster såg man i och för sig bara vitt eftersom det låg ett täcke snö där... Som tur är har det mesta smält bort, dock är det glashalt ute och jag hoppas verkligen inte det ska bli för jobbigt att ta sig till skolan imorgon. Tycker att snö är bra om det kommer i lagom mängder, det inte är för kallt, om det inte blir till slask, om det inte smälter och fryser på igen, om man slipper bada i det för att ta sig fram och om man slipper åka skidor/snowboard på det. Sedan får det gärna komma vid jul och sedan när julen är över smälta bort lite sådär lagom. Märks det att jag inte är en snömänniska..?
Såhär får det gärna se ut...

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0