We're gonna make it somehow

Den här var nog det dyraste impulsköpet på resan...

Ett nytt år är här, med nya förväntningar och förhoppningar. Även löften som förmodligen kommer brytas. Men jag har försökt att sätta upp "nyårs-mål" i stället för nyårs-löften. Det känns som att om man sätter upp mål i stället för att göra löften så känns det inte så hårt efteråt om man inte lyckas.

Mina mål för 2012 är:
1. Försöka anstränga mig mer i skolan (den gamla godingen alla kör på måste även jag ha med.)
2. Börja använda min nyinköpta systemkamera (och i alla fall försöka ta hyfsade bilder, kan ju inte räkna med att bli ett proffs direkt, hosthost..)
3. Börja simma igen. Slutade med simningen när gymnasiet började, men saknar det så mycket att jag bestämt mig för att börja igen.
4. Vara mig själv och strunta i vad andra människor tycker och tänker om mig. Om de inte gillar mig är de inte värda min tid och energi!
5. Försöka ta vara på stunder och att inte ta allt för givet.

Så, det var mina 5 nyårsmål, får se om alla lyckas eller inte. No big deal om jag inte lyckas, känns bara skönt att ha något att sträva mot så att det känns som att det är någon mening med allt jobb och slit.

Kommentarer
Posted by: Johanna

Proffs?! Nu överdriver du!

2012-01-12 @ 08:20:45
Posted by: Maja

haha jaså tack snälla, vad roligt att höra :)



Åh vad roligt med en ny kamera, varenda krona är värd för bättre minnen! ;)

2012-01-12 @ 10:57:55
URL: http://majyaa.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0