Forever awake alone

 

Den känslan när man vaknar tidigt på morgonen och inte kan fortsätta sova.
Den hade jag imorse. Och det var inte så att klockan var typ åtta eller så, nejnej, jag var hur pigg som helst klockan 6 på morgonen. Fråga mig inte hur det gick till. Är chockad. Jag är familjens största sömntuta. Skulle inte förvåna mig om jag var Sveriges största sömntuta. Älskar att sova! Men imorse gick det bara inte. Så har varit vaken ensam i mitt rum i snart tre timmar eftersom jag inte vill väcka upp resten av huset. Forever awake alone in da hausse<3
Nej. Fy. Orkar inte med att vara hurtig på morgonen. Har blivit exakt en sån människa jag hatar. Morgonpigga människor som har fått för sig att om man inte hinner med allt innan frukost så har man inte klarat av dagens uppgift. Usch.

Det är i alla fall första maj idag. Härligt med ny månad. Innebär att nästa månad kommer snart. Den månaden då sommarlovet kommer. Nicee.

Idag är planerna att plugga lite inför två stora engelska saker i skolan och sedan fixa lite med kort från konfirmationen. Eftersom min söta kusin frågade så snällt. Och jag hann med allt annat plugg igår, så har lite time to spare

So long morgonpigga/trötta personer som är vakna!

 


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0