May 10


Har tagit en snabb paus mitt i allt pluggande. Det är sjukt många stora prov nu i skolan, så spenderar nästan all min vakna tid med näsan i någon bok eller häfte. För att ge en överblick så hade jag spanska nationella idag, ska ha History prov imorgon + muntligt engelska nationella. På måndag är det ett Physics prov och ett svenska prov som omfattar allt vi lärt oss detta året. På tisdagen har jag ett till spanska nationella och på onsdagen det avslutande engelska nationella.
Känner en enorm lättnad över att det bara är tre skoldagar nästa vecka eftersom jag är säker på om veckan varit längre så skulle lärarna klämt in ännu mera prov nästa vecka.
Som pricken över i't har jag gått och blivit förkyld också. Och att plugga med världens huvudvärk, en hals som gett upp och hela jag som är slapp är inte något bra.
Ska bara kämpa mig igenom lite plugg till, sedan blir det ä n t l i g e n sängen för mig!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0